-
1. Data: 2004-10-28 08:17:27
Temat: Helpdesk komputerowy, Warszawa
Od: "CS" <h...@c...com.pl>
Poszukujemy osoby na stanowisko Helpdesk
Podstawowe wymagania:
* doswiadczenie w pomocy uzytkownikom w zakresie uzytkowania oprogramowania
WindowsXP, Office, aplikacji internetowych i intranetowych (wymagane
doswiadczenie min. roku pracy na podobnym stanowisku)
* znajomosc zagadnien sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP) oraz administracja
systemem Windows2000/2003
* mile widziana komunikatywna znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie
Zakres obowiazkow zwiazanych z pomoca uzytkownikom (helpdesk):
* Instalacja i konfiguracja komputerow i drukarek
* Instalacja pakietow programowych (przegladarki, office, edytory grafiki,
pdf, programy specyficzne dla firmy)
* Diagnozowanie problemow sprzetowych (komputery PC oraz wewnetrzna siec
korporacyjna)
* Monitorowanie dzialania aplikacji internetowych i intranetowych
Forma zatrudnienia :
* umowa o prace na czas okreslony od 2004/11/15 do 2005/02/15 (3 miesiace) z
mozliwoscia
przedluzenia.
* praca w godz. 8:30-17:00
* miejsce: Warszawa
* pracownik bedzie zatrudniony przez firme Chandney Software, ale praca
odbywac sie bedzie duzej firmie miedzynarodowej
Oferty z CV prosimy wysylac na adres h...@c...com.pl lub
fax:. (022) 853-39-50 wew.108
Chandney Software sp. z o.o.
02-820 Warszawa
ul. Wyczolki 12
centrala (+48 22) 853-39-50
faks (+48 22) 853-39-50,108
WWW: http://www.chandney.com.pl