eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Helpdesk komputerowy, Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-10-28 08:17:27
    Temat: Helpdesk komputerowy, Warszawa
    Od: "CS" <h...@c...com.pl>

    Poszukujemy osoby na stanowisko Helpdesk

    Podstawowe wymagania:
    * doswiadczenie w pomocy uzytkownikom w zakresie uzytkowania oprogramowania
    WindowsXP, Office, aplikacji internetowych i intranetowych (wymagane
    doswiadczenie min. roku pracy na podobnym stanowisku)
    * znajomosc zagadnien sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP) oraz administracja
    systemem Windows2000/2003
    * mile widziana komunikatywna znajomosc jezyka angielskiego w mowie i pismie

    Zakres obowiazkow zwiazanych z pomoca uzytkownikom (helpdesk):
    * Instalacja i konfiguracja komputerow i drukarek
    * Instalacja pakietow programowych (przegladarki, office, edytory grafiki,
    pdf, programy specyficzne dla firmy)
    * Diagnozowanie problemow sprzetowych (komputery PC oraz wewnetrzna siec
    korporacyjna)
    * Monitorowanie dzialania aplikacji internetowych i intranetowych

    Forma zatrudnienia :
    * umowa o prace na czas okreslony od 2004/11/15 do 2005/02/15 (3 miesiace) z
    mozliwoscia
    przedluzenia.
    * praca w godz. 8:30-17:00
    * miejsce: Warszawa
    * pracownik bedzie zatrudniony przez firme Chandney Software, ale praca
    odbywac sie bedzie duzej firmie miedzynarodowej

    Oferty z CV prosimy wysylac na adres h...@c...com.pl lub
    fax:. (022) 853-39-50 wew.108

    Chandney Software sp. z o.o.
    02-820 Warszawa
    ul. Wyczolki 12
    centrala (+48 22) 853-39-50
    faks (+48 22) 853-39-50,108
    WWW: http://www.chandney.com.pl




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1