eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaHelpdesk, Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-06-19 19:52:56
    Temat: Helpdesk, Warszawa
    Od: "Chandney" <p...@c...com.pl>

    Firma informatyczna poszukuje rezerwowego serwisanta sprzetu i
    oprogramowania do swiadczenia uslug dla swoich klientow zlokalizowanych na
    terenie calej Warszawy.

    Wymiar czasu pracy: praca dodatkowa, w niepelnym wymiarze (1/4-1 w zalezn.
    od potrzeb)

    Wymagania:
    * Dobra znajomosc instalacji i administracji systemami
    Windows2000/2003/XP/Vista
    * Dobra znajomosc instalacji i administracji systemami Linux (poczta, FTP,
    WWW)
    * Dobra znajomosc sieci LAN/WAN (konfiguracja routerow, diagnozowanie
    dzialania sieci, konfiguracja VPN)
    * Doswiadczenie w zakresie naprawy komputerow
    * Dyspozycyjnosci i zdolnosc do szybkiego reagowania (prawo jazdy, wlasny
    samochod atutem ale niekonieczny)

    Zakres obowiazkow:
    * Pomoc telefoniczna i wyjazdowa w rozwiazywaniu problemow ze sprzetem i
    oprogramowaniem
    * Instalowanie i konfigurowanie sprzetu i oprogramowania u naszych klientow
    * Przygotowywanie ofert na sprzet i oprogramowanie

    Pozadane:
    * Uprawnienia do obslugi urzadzen fiskalnych (kasy, drukarki)
    * Znajomosc jez. angielskiego
    * Znajomosc konfiguracji urzadzen przenosnych do wspolpracy z komputerem
    (telefony, palmtopy)

    Forma zatrudnienia: do uzgodnienia

    Czas zatrudnienia: od zaraz.

    Zgloszenia prosimy kierowac na adres: p...@c...com.pl z
    tematem "Praca, helpdesk"

    Chandney Software
    02-820 Warszawa
    ul. Wyczolki 12
    tel. 022 853-39-50
    faks: 022 853-39-50



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1