-
1. Data: 2009-05-14 14:38:37
Temat: HelpDesk - Warszawa
Od: Marcin Żółkiewski - Feeko <p...@b...pl>
Obecnie poszukujemy pracownika: HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
Czas pracy: 9-17, pn-pt (być może także soboty, za dodatkowe pieniądze)
Planowany okres współpracy: 3-4 miesiące (z opcją przedłużenia)
Forma współpracy: do uzgodnienia (niestety z wykluczeniem etatu).
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie.
- Doświadczenie w pracy z użytkownikiem.
- Znajomość budowy sprzętu komputerowego, diagnozowanie przyczyn awarii
i ich usuwanie.
- Podstawowa wiedza na temat administracji serwerami Windows
(zarządzanie kontami w Active Directory).
- Podstawowa wiedza na temat administracji serwerami Linux (zarządzanie
kontami poczty).
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows (głównie XP).
- Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych
- Podstawowa wiedza na temat sieci komputerowych
- Podstawowa znajomość SQL
Dodatkowymi atutami będą:
- Umiejętność więcej niż podstawowej administracji Linux/Unix/Windows
- Komunikatywny angielski
- Podstawy programowania lub/i pisania skryptów
- Ogólna znajomość HTML/CSS, PHP, Java
Obowiązki:
- Zarządzanie użytkownikami w domenie Active Directory - szkolenie
- Zarządzanie kontami poczty elektronicznej (serwer Linux) - szkolenie
- Rozwiązywanie problemów użytkowników związanych z obsługą komputera i
drukarek (podstawowe serwisowanie sprzętu, instalacja nowych i
reinstalacja starych stacji roboczych, pomoc w obsłudze pakietu MS Office.
- Zarządzanie użytkownikami w systemie produkcyjnym - (przeprowadzimy
szkolenie, wymagane podstawy znajomości SQL)
- Podłączanie i przenoszenie stanowisk pracy
- Reagowanie na podstawowe problemy związane z użytkowanym przez nasz
systemem Call Centre (przeprowadzimy szkolenie)
CV (pdf) z wymaganiami finansowymi i klauzulą dotyczącą przetwarzania
danych osobowych, proszę przesyłać na:
p...@b...pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się w wybranymi osobami.
--
BIMEDIA - Biznes Internet Media
Marcin Żółkiewski
GG: 2496218
www.bimedia.pl