PracaGrupypl.praca.dyskusjeHelp!! praca w USA !!! › Help!! praca w USA !!!
  • Data: 2003-01-19 10:37:31
    Temat: Help!! praca w USA !!!
    Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos moze mi podac jakies linki pracodawcow w USA, ktore sa wyprobowane
    i godne polecenia ? Wybieram sie na work&travel w terminie od konca czerwca
    do polowy pazdziernika i poszukuje ofert pracy (najchetniej gdzies na
    wschodnim wybrzezu) w parkach rozrywki, hotelach, knajpach etc. Jesli ktos z
    was korzystal z takiej formy zarobku to powiedzcie mi prosze, czy pracdawce
    mozna znalezc na biezaco podczas zalatwiania wszelkich formalnosci
    wyjazdowych, czy na miejscu (a dopieor tam dostaje sie social security
    number)// prosze pomozcie!
    Livia