PracaGrupypl.praca.szukanaHelp desk/Gdańsk

  • 1. Data: 2004-08-04 09:28:37
    Temat: Help desk/Gdańsk
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Help Desk / Gdańsk-Gdynia-Sopot

    Poszukuje pracy jako Help Desk, Serwisant, szkoleniowiec, trener
    Mam doswiadczenie jako: instalator sieci,
    potrafię konfigurować komputery, podlaczenie do sieci, szkolić osoby w
    wykorzystywaniu dostępnego oprogramowania,
    posiadam skromne doświadczenie w administrowaniu komputerami podlaczonymi do
    sieci (windows, Novell)
    mam praktykę w montazu i serwisowaniu komputerow oraz instalacji
    oprogramowania
    Bardzo dobra znajomosc systemu Windows, (podstawy Unix/linux), Internetu,
    Ms Office oraz Open Office itp.

    zainteresowanych proszę o kontakt
    r...@o...pl