PracaGrupypl.praca.szukanaHelp Desk / moge sie przenieść

  • 1. Data: 2003-12-24 17:45:39
    Temat: Help Desk / moge sie przenieść
    Od: "MSK" <k...@a...pl>

    Informacje osobiste

    . Imię i nazwisko: Michał Sławomir Kalinowski

    . Stosunek do służby wojskowej: uregulowany

    . Stan cywilny: wolny

    . Prawo jazdy: kat. "B"

    . Wykształcenie: podstawowe

    . Narodowość: polska

    . Wiek: 24

    . Data i miejsce urodzenia: 31 stycznia 1979, Warszawa

    świadczenie zawodowe

    09/2000 - 11/2001 PPUH ITU

    Specjalista ds. informatyki

    . Obsługa klientów zewnętrznych firmy - administracja Microsoft
    Windows NT 4.0 server, Microsoft Windows 2000 Server, administracja
    Microsoft Exchange, administracja Faxmaker 5.0, Symantec Winfax,
    administracja Novell Netware 4.11 oraz pomoc użytkownikowi

    05/1998 - 05/1999 Tele Info Media

    Specjalista informatyk

    . Obsługa klientów zewnętrznych firmy - administracja Microsoft
    Windows NT 4.0 server, administracja Microsoft Exchange, administracja
    Faxmaker 5.0, administracja Novell Netware 4.11 oraz pomoc użytkownikowi

    05/1997 - 11/1997 Wydawnictwo Naukowe PWN

    Specjalista ds. informatyki

    . Administracja Microsoft Windows NT 4.0 server (6 serwerów),
    pomoc użytkownikom (ok. 60 stanowisk w Warszawie oraz ok. 30 stanowisk w
    oddziałach)

    Języki

    Jęz. angielski: komunikatywny

    Ponad to mam opanowany Microsoft Windows NT 4.0 workstation, Microsoft
    Windows 3.10, 3.11, '95, '98, '98SE, Milenium, 2000 NT, Microsoft Office 97,
    98, 2000 oraz mam opanowane podstawy programów takich jak Corel Draw,
    Micrografx Designer, Pakiet Adobe. Potrafię również złożyć, oprogramować i
    wdrożyć komputer.

  • 2. Data: 2003-12-24 17:47:25
    Temat: Re: Help Desk / moge sie przenieść
    Od: "MSK" <a...@p...onet.pl>