-
1. Data: 2002-08-14 12:45:06
Temat: Help Desk Onet.pl (Kraków)
Od: "Onet.pl SA Dział Personalny" <p...@o...pl>
W związku z wdrażaniem nowych produktów Onet.pl S.A. poszukuje osób na
stanowisko pracownika Help Desk'u
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o dobre
relacje
z użytkownikami Onet.pl, za pośrednictwem poczty elektronicznej i kontaktów
telefonicznych.
Wymagania:
- znajomość komputera na poziomie dobrym - aktywne korzystanie z poczty
elektronicznej i innych programów komputerów (MS Office, Lotus Notes),
- umiejętność sprawnego komunikowania się przez telefon,
- biegłe maszynopisanie (bezwzrokowo),
- preferowane wykształcenie humanistyczne - sprawne posługiwanie się
językiem pisanym,
- aktywność i zaangażowanie,
- angielski na poziomie komunikatywnym.
W zamian oferujemy pracę w sympatycznym, młodym zespole oraz możliwość
podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zgłoszenia proszę kierować na adres:
p...@o...pl
Prosimy o dopisanie na nadsyłanych dokumentach noty:
`Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
na potrzeby rekrutacji w Onet.pl SA zgodnie z Ustawa o ochronie danych
osobowych z 9.08.1997, Dz. U.133, Poz.883`.