eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaHelp Desk Onet.pl (Kraków)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-08-14 12:45:06
    Temat: Help Desk Onet.pl (Kraków)
    Od: "Onet.pl SA Dział Personalny" <p...@o...pl>

    W związku z wdrażaniem nowych produktów Onet.pl S.A. poszukuje osób na
    stanowisko pracownika Help Desk'u

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dbanie o dobre
    relacje
    z użytkownikami Onet.pl, za pośrednictwem poczty elektronicznej i kontaktów
    telefonicznych.

    Wymagania:
    - znajomość komputera na poziomie dobrym - aktywne korzystanie z poczty
    elektronicznej i innych programów komputerów (MS Office, Lotus Notes),
    - umiejętność sprawnego komunikowania się przez telefon,
    - biegłe maszynopisanie (bezwzrokowo),
    - preferowane wykształcenie humanistyczne - sprawne posługiwanie się
    językiem pisanym,
    - aktywność i zaangażowanie,
    - angielski na poziomie komunikatywnym.

    W zamian oferujemy pracę w sympatycznym, młodym zespole oraz możliwość
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


    Zgłoszenia proszę kierować na adres:
    p...@o...pl

    Prosimy o dopisanie na nadsyłanych dokumentach noty:
    `Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    na potrzeby rekrutacji w Onet.pl SA zgodnie z Ustawa o ochronie danych
    osobowych z 9.08.1997, Dz. U.133, Poz.883`.





strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1