eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaHelp Desk/IT/Wrocław
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-03-02 21:42:31
    Temat: Help Desk/IT/Wrocław
    Od: m...@g...com

    Stanowisko:
    IT Help Desk

    Forma zatrudnienia:
    Umowa o pracę


    Wymagania:
    - znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows na poziomie
    instalacji, konfiguracji oraz rozwiązywania typowych problemów,
    - znajomość MS Office na poziomie instalacji, konfiguracji oraz
    pomocy
    użytkownikom w uzyskaniu pożądanych przez nich efektów,
    - konfiguracja programów pocztowych,
    - podstawowa konfiguracja sieci TCP/IP,
    - znajomość sprzętu PC,
    - podstawowa znajomość języka angielskiego.


    Zakres obowiązków:
    - czynności administracyjne takie jak przeglądy, instalacja i
    aktualizowanie oprogramowania,
    - zapewnienie prawidłowego działania sprzętu i aplikacji,
    - dokonywanie drobnych napraw/unowocześnianie sprzętu.


    Dodatkowymi atutami będą:
    - znajomość html,php,css,javascript,

    Aplikacje - CV i list motywacyjny prosimy wysyłać na adres:
    p...@m...com.pl


    Prosimy o dopisanie na nadsyłanych dokumentach noty: "Wyrażam zgodę
    na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby
    rekrutacji
    zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z 29.08.1997, Dz.U.133,
    Poz.883"

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1