1. Data: 2008-02-20 07:56:51
Temat: Help Desk/IT/Krakow
Od: "Edyta" <e...@m...pl>
Jeśli chcesz pracować dla największych międzynarodowych korporacji z branży
finansowej, farmaceutycznej i motoryzacyjnej, dołącz do naszego Zespołu. Już
od 6 lat doradzamy i wdrażamy innowacyjne rozwiązania e-learning, skutecznie
zwiększając przewagę konkurencyjną naszych Klientów. Wiemy jak ważna jest
nasza misja, dlatego do Zespołu MyNetwork Polska przyjmujemy tylko
najlepszych specjalistów. Jeśli czujesz, że jesteś jednym z nich, lubisz
pracę z ludźmi i chcesz rozwinąć swoje możliwości, dołącz do nas. Obecnie
poszukujemy osoby na stanowisko
Pracownika Help Desk
Do zadań wybranej osoby należeć będzie:
- przyjmowanie i obsługa telefonicznych zgłoszeń od klientów
- identyfikowanie problemów związanych z obsługą platformy
e-learningowej/szkoleń e-learning
- pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych zgłaszanych przez klientów
Od Kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
- dobrej znajomości języka angielskiego
- doskonale rozwiniętej zdolności komunikacyjne
- gotowość do nauki obsługi aplikacji
- wysoka kultura osobista
- odporność na stres
- samodzielność i odpowiedzialność w rozwiązywaniu zadań
Naszym Pracownikom oferujemy:
- pracę w przyjaznym, młodym zespole
- możliwość zdobycia doświadczenia w zawodzie "z przyszłością"
- pakiet usług medycznych
- codzienną porcję emocji (dart, piłkarzyki)
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesłać pocztą tradycyjną,
elektroniczną lub faxem do dnia 22.02.2008 r. na adres:
MyNetwork Polska Sp. z o.o.
Plac Szczepański 8, 31-011 Kraków
fax 012 631-54-21, e-mail: k...@m...pl
www.mynetwork.pl