PracaGrupypl.praca.szukana › Handlowiec z wieloletnim doświadczeniem szuka pracy

  • 1. Data: 2005-04-22 11:36:57
    Temat: Handlowiec z wieloletnim doświadczeniem szuka pracy
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    Witam

    Nazywam się Sabina Lipnicka i mieszkam we Wrocławiu.
    Mam 46 lat. Szukam pracy jako handlowiec w branży księgarskiej lub
    wydawniczej.

    Co o sobie ?
    Jak już napisałam mam 46 lat. Posiadam również ogromne doświadzenie w
    zakresie handlu księgarskim i wydawniczym. Moje doświadczenie poparte jest
    ponad 14 latami pracy w tej profesji, oraz opinią najlepszego pracownika w
    firmie, jak też szacunkiem i poważaniem ze strony kontrahentów.
    Na obecną chwilę utrzymuję stałe kontakty handlowe z takimi księgarniami
    jak: .
    Niemal każda z tych księgarni zawsze była i jest obsługiwana na najwyższym
    poziomie, a załatwienie jakiejkolwiek formalności czy zlecenie przebiega
    bardzo szybko i sprawnie. Pracę w tymi księgarniami ułatwia mi oczywiście
    znajomość panujących tam zasad, oraz długotrwałe już kontakty z osobami tam
    pracującymi

    W ramach mojego doświadczenia mieszczą się również kontakty handlowe z
    kilkom dużymi drukarniami oraz zakładami poligraficznymi.

    Nie sposób nie wspomnieć o długości i początkach mojej kariery.
    Pracę w charakterze handlowca rozpoczęłam w roku 1989, zajmując wówczas
    stanowisko "samodzielnego referenta". Z biegiem czasu zdobywałam coraz to
    nowe doświadczenia, umiejętności tak zawodowe jak i interpersonalne,
    poszerzałam swoją wiedzę w zakresie zasad ekonomii panującej na rynku
    księgarskim oraz wydawniczym, poznawałam zasady tej pracy oraz nawiązywałam
    kontakty z przeróżnymi wydawnictwami i innymi, pomniejszymi księgarniami w
    całej polsce. Wśród wielu osób zajmujących się handlem, spedycją,
    księgowością czy reklamą, w wielu przedsiębiorstwach zyskałam opinię
    fachowca, osoby której można powierzyć swoją firmę w zakresie handlu.

    Od pewnego czasu, tj. od około roku zajmuję się doradztwem dla dwóch
    księgarni z zakresie asortymentu oraz zamówień. Nie każdy o tym wie, ale
    księgarnia powinna posiadać swój profil, coś szczególnego, co zawsze można
    znaleźć na jej półkach. Podobnie jest w kwestii wydawnictw, i nie chwaląc
    się, dzięki mojej ciężkiej pracy, wydawnictwo w którym pracuję wyszło z
    długów, i jest wiodącym wydawcą literatury naukowej we wrocławiu.

    Zdaję sobie sprawę z mojego wieku, ponieważ mam 46 lat. Sądzę jednak, że dla
    firmy poszukującej fachowca godnego powierzenia swojego działu handlowego
    dojrzały wiek, oraz obiektywne i wykształcone spojrzenie na życie nie
    powinno być przeciwwskazaniem.
    Stwierdzę również, że przez firmę w której pracuję przewinęło się wiele osób
    po studiach, i żadna z nich nie zdołała wykazać się taką wiedzą, czego nie
    wymagałam. Osoby te jednak nie rokowały najmniejszych szans na przyuczenie
    się do tego, jakże trudnego i specyficznego rynku, jakim jest rynek
    księgarski.

    Może wrócimy do tego czego szukam.
    Szukam pracy jako handlowiec, bądź szef działu marketingu i sprzedaży. Może
    to być wydawnictwo, księgarnia istniejąca fizycznie lub internetowa. Pragnę
    podjąć nowe wyzwanie i wykorzystać całe swoje doświadczenie, umiejętności
    oraz zamiłowanie do profesji, aby pchnąć firmę która mnie zatrudni na drogę
    prężnego rozwoju.

    #################################
    Imię i Nazwisko: Sabina Lipnicka
    Adres zamieszkania: ul. Libelta 16, 51-682 Wrocław
    Telefon: (0-71) 347-83-42
    Data urodzenia: 11.06.1956 r.
    Umiejętności związane z obsługą komputera:
    - Płatnik;
    - Pakiet Symfonia;
    - Teta;
    - Teta CRM;
    - Pakiet MS Office;
    - Pakiet OpenOffice;
    - SAP R3;
    Zainteresowania:
    - Literatura z lat 1945 -1981
    - Ekonomia;
    - Fotografia cyfrowa;

    W Przypadku zainteresowania ofertą prześlę CV oraz List Motywacyjny na
    wskazany adres e-mail lub pocztowy.

    Proszę o kontakt na e-mail:
    a...@w...pl
    a...@p...onet.pl
    oraz na nr telefonu (0-71) 347-83-42 (po 17:00)