PracaGrupypl.praca.szukanaHandlowiec/Warszawa

  • 1. Data: 2004-01-16 07:47:20
    Temat: Handlowiec/Warszawa
    Od: "Marcin K." <r...@p...onet.pl>

    &#8222;Hanlowiec/Warszawa&#8221;

    Jestem absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa (specjalizacja: Handel
    Zagraniczny &#8211; studia dzienne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego studia
    podyplomowe (wydział: Menedżerski &#8211; studia zaoczne).
    Cechuje mnie komunikatywność, jestem osobą dyspozycyjną, moją zaletą jest chęć
    uczenia się i zdobywania nowych umiejętności &#8211; jestem &#8222;szeroko&#8221;
    otwarty na
    naukę. Powierzone obowiązki wykonuje konsekwentnie i z należytą uwagą.
    Posiadam prawo jazdy kat.B i kilkuletnie doświadczenie wprowadzenia samochodu.
    W codziennych pracach wykorzystuje komputer (zwł. środowisko Windows/pakiet
    Office/Norton Comander) oraz Internet jako podstawowe narzędzie, co stanowi
    także pewną część moich osobistych zainteresowań.
    Znam język angielski w stopniu dobrym (nauka kontynuowana), język hiszpański
    (poziom średnio zaawansowany &#8211; nauka kontynuowana), język niemiecki (w stopniu
    podstawowym).
    Posiadam ponad roczne doświadczenie w pracy biurowej w jednej z warszawskich
    firm telekomunikacyjnych na stanowisku Asystent Dyrektora.
    26 wiosen to stanowczo symptom młodości.

    Poszukuję pracy w wyuczonym zawodzie lub w dziedzinach pokrewnych.
    kontakt: p...@w...pl
    tel. 501-061-679.