PracaGrupypl.praca.szukana › Handlowiec, Kierownik sprzedaży - Warszawa

  • 1. Data: 2005-01-12 18:45:44
    Temat: Handlowiec, Kierownik sprzedaży - Warszawa
    Od: "Paweł - Warszawa" <g...@t...pl>

    Szanowni Państwo.

    Wiek: 24

    Stan cywilny: Kawaler

    Wojsko: odroczony (studia)

    Szukam pracy stałej.

    Bardzo ważna jest dla mnie atmosfera w jakiej pracuję.

    Podaję informacje dotyczące mojego doświadczenia zawodowego.

    Od początku.

    § 2001. - Pomoc w organizowaniu widowni do programu "Wieczór z
    Waldemarem Ogińskim" - TV PULS

    § 2001 "LOT" - STEWARD POKŁADOWY

    § 2001-2002 - HANDLOWIEC

    § 2002 - GŁÓWNY HANDLOWIEC

    § 2002 - Organizowanie widowni do programów TV TVN - "Milionerzy",
    "Oko za Oko", "Tylko Miłość".

    § 2003 - Pełnomocnik/handlowiec

    § 2003 - 2004 - Autoryzowany Doradca Handlowy

    § 2004 - Handlowiec

    § 2004 - Pomoc przy tworzeniu programu - JESTEM JAKI JESTEM

    § 2004-2005 - Główny Handlowiec/Kierownik sprzedaży

    Dodatkowe umiejętności:

    § Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

    § Obsługa programów pakietu Office, subiekt i inne.

    § Tworzenia stron internetowych.

    § Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem firmy.

    § Doświadczenie w imporcie towarów, zarządzanie magazynem.

    § Doświadczenie w zdobywaniu nowych dostawców, odbiorców.

    § Doświadczenie w sprzedaży hurtowej jak i detalicznej.

    § Zdyscyplinowanie.

    § Odpowiedzialność.

    § Kreatywność.

    § Samodzielność.

    Posiadam doświadczenie w tworzeniu sieci sprzedaży, poszerzania oferty
    handlowej, zajmowałem się szukaniem dostawców (również Chiny).

    Posiadam kontakty w branży komputerowej, gsm, materiały eksploatacyjne na
    terenie całego kraju.

    Proszę o poważne propozycje, praca przez Internet mnie nie interesuje.

    JEŻELI JEST TO MOŻLIWE PROSZĘ O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ RODZAJU ZATRUDNIENIA,
    DOSTĘPNYCH PRZYŻĄDÓW PRACY, OCZEKIWAŃ itp.

    Propozycje proszę kierować na adres: p...@w...pl

    Pozdrawiam

    Paweł