PracaGrupypl.praca.szukanaHTML, MySQL, PHP, CGI, CSS - praca zdalna - poszukuje

  • 1. Data: 2004-07-18 10:29:04
    Temat: HTML, MySQL, PHP, CGI, CSS - praca zdalna - poszukuje
    Od: ThauthiM <u...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Jestem studentem drugiego roku Automatyki i Robotyki Politechniki
    Gdanskiej. Mieszkam w Gdansku. Jestem dyspozycyjny. Szukam pracy zarowno
    na umowe o zlecenie, dzielo, jak rowniez i pracy stalej. Moge pracowac
    zarowno zdalnie, jak i tu na miejscu w trojmiescie. Znam sie na:

    HTML
    DHTML
    xHTML
    PHP
    MySQL
    CSS
    CGI
    C++
    Perl
    Pascal
    Delphi
    Access

    pisalem rowniez w ActionScriptcie, Javie oraz JavaScriptcie jednakze
    nie uwazam sie za mistrza w powyzszych dziedzinach. Bez problemu jednak
    jestem w stanie nadrobic zaleglosci.

    bardzo dobra znajomosc systemow operacyjnych Linux (mialem doczynienia z
    wieloma dystrybucjami) oraz Windows.

    moge pomoc rowniez w zakresie roznego rodzaju oprogramowanowania biurowego
    typu Microsoft Office, czy OpenOffice.

    Jestem kreatywny i dyspozycyjny. Bardzo szybko sie ucze.

    Wszelkie pytania i propozycje prosze slac na adres
    k...@i...pl

    z powazaniem

    Karol Zielinski