PracaGrupypl.praca.oferowanaHR Operations Manager Wrocław

  • 1. Data: 2008-08-14 10:16:19
    Temat: HR Operations Manager Wrocław
    Od: "Magda Nagajek" <m...@N...gazeta.pl>

    HR Operations Manager

    Opis stanowiska:
    &#8226; zarządzanie podległym zespołem pracowników obsługi Klienta w obszarze
    procesów HR
    &#8226; dostarczanie wsparcia, rozwijanie i motywowanie podległego zespołu
    &#8226; rozwijanie i wdrażanie strategii w celu uzyskania optymalnych
    rezultatów w prowadzonych procesach
    &#8226; zapewnie najwyższej jakości obsługi Klienta
    &#8226; zapewnienie terminowości realizacji zleceń
    &#8226; współpraca z partnerami biznesowymi w obszarze HR
    &#8226; planowanie strategiczne rozwoju działu zgodnie z polityką firmy
    Wymagania:
    &#8226; wykształcenie wyższe preferowane w obszarze zarządzania zasobami
    ludzkimi
    &#8226; 4 lat doświadczenia zawodowego w tym dwa lata w obszarze procesów HR
    &#8226; doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    &#8226; doświadczenie w obsłudze klienta
    &#8226; umiejętności komunikacyjne, organizacji zadań i ustalania priorytetów
    &#8226; bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
    Oferta:
    &#8226; praca w międzynarodowym, nowopowstającym centrum BPO, zajmującym sie
    kompleksową obsługą Klientów zagranicznych w obszarze HR
    &#8226; atrakcyjne warunki zatrudnienia
    &#8226; możliwość rozwoju zawodowego

    Aplikacje proszę wysyłać na adres: m...@t...pl