PracaGrupypl.praca.szukanaHOSTESSA/FOTOMODELKA (W-wa)

  • 1. Data: 2002-11-13 00:11:59
    Temat: HOSTESSA/FOTOMODELKA (W-wa)
    Od: s...@o...pl

    Szukam pracy przede wszystkim jako hostessa, lecz nie chodzi mi o promocje
    supermarketowe. Do tej pory pracowałam na targach komputeowych Expo, na
    pokazach kosmetycznych, w promocji Pepsi w sieci restauracji Sodex-ho oraz w
    salonie EraGSM. Brałam udział w dwóch sesjach zdjęciowych oraz reklamie
    plecaków Semi-Linie.
    Mam 17lat, 180cm, ważę 56kg, łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi i
    dobrze komunikuję się w języku angielskim. Moje zdjęcia (z sesji) można
    zobaczyć pod adresem http://sathe.fotka.pl