PracaGrupypl.praca.dyskusje › Greencard - wiza dla malzonki

  • 11. Data: 2002-02-12 10:14:18
    Temat: Re: Greencard - wiza dla malzonki
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:592a.0000033f.3c68bc85@newsgate.onet.pl...

    W sprawie leczenia za granica (poza Niemcami) w przypadku twojej osoby
    zapytaj pracodawce
    czy takie ubezpieczenie jest wlaczone do kontraktu. Ja na przyklad takie
    posiadam,
    lecz jest tylko wystawione na mnie ;-(((

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 12. Data: 2002-02-12 11:06:44
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

> [...]
    > posiadam,
    > lecz jest tylko wystawione na mnie ;-(((

    tylko czy masz to na czas podróży służbowych, czy także prywatnych, to jest
    pytanie

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 13. Data: 2002-02-12 11:15:45
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com>

    Witam

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a4at0f$c9v$1@news.onet.pl...
    > "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > tylko czy masz to na czas podróży służbowych, czy także prywatnych, to
    jest
    > pytanie

    Prywatnych. Sluzbowe sa ubezpieczone z innej puli.

    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS. Calkowicie wylaczyl komorke

  • 14. Data: 2002-02-13 07:57:14
    Od: r...@s...de (Romek)

    "boni & klajd" <b...@w...pl> wrote in message
    [...]
    > 1 marca 2001 roku zacząłem pracę w firmie, która dnia 1 października 2001
    > zmieniła całkowicie swoją nazwę. Czy w takim przypadku wymieniając w CV
    > swoje doświadczenie zawodowe powniniem napisać:
    >
    > "od X 2001 - firma Y
    > od III 2001 do X 2001 - firma X"
    >
    > Czy może wymienić tylko jedną nazwę - tą ostatnią pisząc: "od III 2001 do
    > chwili obecnej - firma Y"

    Wobec analogicznej sytuacji napisałem:
    od X 2001 do chwili obecnej - firma Y (dawniej: firma X)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp