PracaGrupypl.praca.dyskusje › Greencard - obywatelstwo

  • 11. Data: 2002-07-18 16:26:50
    Temat: Re: Greencard - obywatelstwo
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > A moze chodzilo o prawo stalego pobytu w kontekscie nowego prawa
    > emigracyjnego?

    a co to za prawo ?
    mowicie o tych pogloskach jakoby GC mogli sie ubiegac o staly pobyt ???

    Wedlug mnie po pieciu latach firma ktora cie zatrudnia moze starac sie o
    przedluzenie pobytu, a ty, ja czyli my w miedzyczasie mozeszs starac sie o
    zezwolenie na staly pobyt - chyba?

  • 12. Data: 2002-07-18 16:28:59
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > nie przypadkiem, a na pewno :(, dlatego szukam np innych rozwiazan ;)

    eee, to jak wygladaja ci wszyscy wasserdeutsche ze slaska z dwoma
    paszportami ?

  • 13. Data: 2002-07-18 18:08:30
    Od: "kerberos" <k...@p...fm>

    > eee, to jak wygladaja ci wszyscy wasserdeutsche ze slaska z dwoma
    > paszportami ?

    tak "bylo" mozna :(

  • 14. Data: 2002-07-19 12:44:16
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > eee, to jak wygladaja ci wszyscy wasserdeutsche ze slaska z dwoma
    > paszportami ?

    po prostu maja pochodzenie :) Babcia i/lub dziadek niemiec.

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 15. Data: 2002-07-19 12:47:27
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedluzenie pobytu, a ty, ja czyli my w miedzyczasie mozeszs starac sie o

    od 1 stycznia ma wejscu nowa ustawa imigracyjna - ze niby bedzie bez problemow
    sie ubiegac o pobyt staly. Jednak, prawica (co ma niby wygrac wybory pod koniec
    wrzesnia) nie chce tej ustawy i juz ja skaskarzyla.

    Pozdrowka,
    Rafal

  • 16. Data: 2002-07-19 16:57:53
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

> [...]
    koniec
    > wrzesnia) nie chce tej ustawy i juz ja skaskarzyla.

    na razie "nasz" Schroeder ma 30% do 40 procent dla Stroibera (rewizjonisty
    Polskich granic).
    wcale sie niemcom nie dziwie, tyle choloty sie zjezda ze czasami az strach

    Pozdr.
    Beny

  • 17. Data: 2002-07-19 17:28:01
    Od: "kerberos" <k...@p...fm>

    > wcale sie niemcom nie dziwie, tyle choloty sie zjezda ze czasami az strach
    >
    > Pozdr.
    > Beny

    Greencardowcy i inni tacy :P