PracaGrupypl.praca.szukanaGrafika, muzyka, Copyright, Animacje, Projekty, Hasla reklamowe, Projekty multimedialne

  • 1. Data: 2002-08-13 09:23:42
    Temat: Grafika, muzyka, Copyright, Animacje, Projekty, Hasla reklamowe, Projekty multimedialne
    Od: "drukarnia.art" <d...@s...pl>

    3 lata praktyki w Wydawnictwie Bankowym (Mac i PC)
    4 lata praktyki w drukarni (Offset i flexo)
    2 lata praktyki jako informatyk programista i administrator Sieci Novell
    3 lata praktyki jako muzyk kompozytor (muzyka elektroniczna)

    Moje poezje ukazaly sie w miesieczniku INTEGRACJA
    Posidam lacze stale prywatnie

    Tylko powazne oferty (Warszawa)

    Email: d...@w...pl

    Darek Pielacinski