PracaGrupypl.praca.szukana › Grafika komercyjna .. Flash ..

  • 1. Data: 2006-07-10 08:11:37
    Temat: Grafika komercyjna .. Flash ..
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam,

    Jestem zainteresowany współpracą zdalną.
    Moją część prac można zobaczyć pod poniższym linkiem:

    www.tomaszmilosz.go.pl

    realizuje projekty z zakresu:
    - projektowanie serwisów internetowych
    - banery flash
    - grafika użytkowa (platakty, ulotki, logotypy, itp.)

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów komercyjnych.

    Gwarantuje terminowość oraz dyspozycyjność (8h/dziennie).

    Dysponuje szybkim łączem (2mb). Proponowana forma rozliczenia: umowa o
    dzieło.

    Jeżeli moje prace wydadzą się Państwu interesujące, proszę o kontakt na
    adres: t...@o...pl

    Gwarantuje terminowość, dyspozycyjność (8h/dziennie), atrakcyjne ceny