PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik z zapędami fotografa szuka pracy. Warszawa

  • 1. Data: 2008-02-19 08:40:42
    Temat: Grafik z zapędami fotografa szuka pracy. Warszawa
    Od: Bombi <b...@l...w.pl>

    Witam!!!

    Nie jestem człowiekiem orkiestrą! Nie jestem po Polonistyce i ASP.
    Nie jestem 26 latkiem z 24 letnim doświadczenia w poligrafii.
    Nie jestem długonogą blondynką.

    Mam 34 lata, od 12 lat pracuję w zawodzie, od 7 jako samodzielny grafik
    i takiej właśnie szukam pracy. Najchętniej na umowę stałą.
    Szukam pracy na lata więc jeśli ktoś szuka pracownika na rok, dziękuję,
    nie jestem zainteresowany.
    Chwilowo z braku stałej pracy chętnie przyjmę również zlecenia.
    Pracuję w Qxp, Illustratorze i PhotoShopie, czyli standard.
    Z dala omijam Windowsy.
    Szanuję swój czas jaki i pieniądze pracodawcy.
    Dlatego z chęcią podejmę pracę w firmie w której pracuje się na
    starszych Macintoshach (tych prawdziwych PM) czyli nie skażonych
    intelowskimi procesorami!

    Zajmuję się również fotografią. Posiadam ciągle rozwijające się studyjko
    fotograficzne. Fotografia produktowa jak i potrzebna w danym momencie
    do mojej pracy nie jest problemem.
    Można zaoszczędzić na Stockach ;)

    Jeśli ktoś szuka takiego pracownika, proszę o kontakt.
    505097092
    bombi(małpa)oldtimer.pl

    Pozdrawiam Michał T