PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik webmaster (bezrobotna)

  • 1. Data: 2004-08-17 20:18:23
    Temat: Grafik webmaster (bezrobotna)
    Od: "net-KaN" <n...@w...pl>

    Szukam pracy od zaraz. (etat, zlecenia)
    Mam 38 lat (dla niektórych to "aż") i wieki zapał do pracy. Jestem osobą
    miłą (tak mówią), komunikatywną, z głową pełną pomysłów.
    Grafika - to moja pasja, którą kocham i wiem, że praca moja będzie
    wykonywana dobrze i sumiennie.
    Zajmuję się projektowaniem: okładek czasopism, plakatów, wizytówek, kart i
    odznak klubowych, ulotek i broszur reklamowych, logotypów oraz stron WWW.
    Interesuję się fotografią cyfrową i akwarystyką.

    Pracuję w programach: Photoshop, CorelDraw, Flash.

    Czekam na propozycje. Zainteresowanym prześle prace i linki.