PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik reklamowy - marketing

  • 1. Data: 2002-11-10 12:01:09
    Temat: Grafik reklamowy - marketing
    Od: "Przemysław Jeż" <w...@o...waw.pl>

    Posiadam ponad dwuletnie doswiadczenie na stanowisku grafika komputerowego w
    dziale marketingu jednej z duzych firm deweloperskich w Warszawie.
    Praca na tym sanowisku wymagala nie tylko umiejetnosci tworzenia materialow
    na potrzeby druk u, lecz rowniez angazowala w kreatywne myslenie wraz z
    calym zespolem Dzialu Marketingu. Znajomosc procesu przygotowania reklam
    prasowych, opracowania wielkoformatowych reklam i calych kampanii
    reklamowych moze byc przydatna w pracy w Panstwa Firmie.
    Na zyczenie przedstawie Panstwu referencje z ww. firmy oraz moje portfolio.

    Biegle posluguje sie programami do tworzenia grafiki komputerowej takimi
    jak:
    Adobe Photoshop 6.5, Corel Draw 9, Adobe PageMaker 6.5, Adobe InDesign 2.0.
    Biegle posluguje sie oprogramowaniem biurowym, urzadzeniami biurowymi jak
    rowniez posiadam wiedze praktyczna i teoretyczna w zakresie informatyki oraz
    sieci komputerowych - pozwala to na intensywna, wydajna i efektywna prace.
    Moje doswiadczenie pozwala mi na pelne przygotowanie projektow do druku i
    poligrafii.
    Zajmowalem sie rowniez tworzeniem stron www w zakresie przygotowania
    grafiki.

    Mysle, ze bez trudu sprostam Panstwa oczekiwaniom, a swoim doswiadczeniem
    bede mogl pomoc w wyznaczeniu nowych kierunkow oraz form reklamy wizualnej
    Panstwa Firmy.

    Prosze o kontakt na maila: w...@o...waw.pl

    Przemysław Jeż