PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik/projektant stron www - do przyuczenia (Iława, Olsztyn)

  • 1. Data: 2006-10-15 21:21:24
    Temat: Grafik/projektant stron www - do przyuczenia (Iława, Olsztyn)
    Od: "cool_maggi" <c...@c...onet.pl>

    Poszukuję pracy, w której będę mogła rozwinąć skrzydła. Uwielbiam tworzyć,
    projektować. Znam Photoshop w stopniu podstawowym, ale jestem otwarta na
    nowe wiadomości i chłonna nowej wiedzy. Swój wolny czas spędzam zazwyczaj na
    tworzeniu czegoś nowego na potrzeby stron www. Szybko się uczę, ale potrzeba
    mi kogoś, kto uwierzy we mnie i pozwoli stać się jego najlepszym
    pracownikiem.
    Gdyby ktoś chciał dać mi szansę, proszę pisać na: c...@t...pl

    P.S. Praca najlepiej w okolicach Iławy/Olsztyna

    Pozdrawiam,
    Magdalena