PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik koncepcyjny.

  • 1. Data: 2004-08-02 11:24:03
    Temat: Grafik koncepcyjny.
    Od: Andrzej Pasiński <r...@i...pl>

    Poszukuję pracy w charakterze grafika koncepcyjnego. Moją
    specjalizacją jest tworzenie projektów postaci. Wymyślam postacie
    zarówno w koncepcji fantasy,s-f a także "cartoon". Posługuję się
    mediami tradycyjnymi(szkice ołówkiem, cienkopisy, akwarele). Domyślnie
    najbardziej zainteresowany jestem pracą nad grami komputerowymi,
    komiksami lub filmami animowanymi.

    Pisać na maila: r...@i...pl
    lub na GG : 4558858

    W przypadku zainteresowania udostępnię próbkę moich prac.

  • 2. Data: 2004-08-03 15:06:21
    Temat: Re: Grafik koncepcyjny.
    Od: d...@o...pl

    > Poszukuję pracy w charakterze grafika koncepcyjnego. Mojš
    > specjalizacjš jest tworzenie projektów postaci. Wymyœlam postacie
    > zarówno w koncepcji fantasy,s-f a także "cartoon". Posługuję się
    > mediami tradycyjnymi(szkice ołówkiem, cienkopisy, akwarele). Domyœlnie
    > najbardziej zainteresowany jestem pracš nad grami komputerowymi,
    > komiksami lub filmami animowanymi.
    >
    > Pisać na maila:  r...@i...pl
    > lub na GG :    4558858
    >
    > W przypadku zainteresowania udostępnię próbkę moich prac.

    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Magda

  • 3. Data: 2004-08-03 15:06:40
    Od: d...@o...pl

  • 4. Data: 2004-08-03 15:07:02
    Od: d...@o...pl

  • 5. Data: 2004-08-03 15:07:05
    Od: d...@o...pl

  • 6. Data: 2004-08-03 15:28:57
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    d...@o...pl [3 Aug 2004 17:06:21 +0200]:

    > PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Zdajesz sobie sprawe z tego ze SPAM jest KARALNY?

    > Magda

    N.