PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik komputerowy poszukuje pracy

  • 1. Data: 2003-02-03 15:54:21
    Temat: Grafik komputerowy poszukuje pracy
    Od: d...@p...onet.pl

    Jestem grafikiem komputerowym ze sta˝em 10-letnim w gazecie. Prcuj´ na
    Macintoshach, takie programy jak Photoshop, Freehand, QuarkXPress, Adobe
    Illustrator nie sà mi obce i ch´tnie podejm´ wspó∏prac´ w zakresie
    projektowania
    og∏oszeƒ, folderów, ró˝nego rodzaju reklam itp. oraz mog´ przygotowywaç
    materia∏y do druku w drukarni poprzez monta˝e i naÊwietlenie klisz w
    firmach
    specjalizujàcych si´ tego typu us∏ugami. Posiadam sta∏y dost´p do
    internetu i
    przesy∏anie plików (wykonanych prac) jest mo˝liwe w dwóch sposobach: na
    skrzynk´
    internetowà i poprzez ftp.
    email:k...@m...com.pl
    tel. 0609 632 825.
    Zainteresowane firmy i osoby prosz´ o kontakt i podanie adresu internetowego na
    który mog´ przys∏aç próbki moich prac.