PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrafik komputerowy, Operator DTPGrafik komputerowy, Operator DTP
  • Data: 2006-05-05 12:03:45
    Temat: Grafik komputerowy, Operator DTP
    Od: Piciu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Interesuję się grafiką komputeową, składem i poligrafią właściwie od
    początku mojej przygody z PC, tj od P386SX :) Źródłem wiedzy były
    książki, znajomi, prasa. Właściwie tematem tym zajmowałem sie tylko
    amatorsko, chociaż bywało że dorabiałem sobie na zleceniach typu jakieś
    foldery reklamowe, kalendarzyki wizytówki, strony www, później nawet
    miałem małą działalnośc gospod. w tym zakresie. Przez ten czas poznałem
    całkowicie min. Photoshopa, Corela i PageMakera. Jednakże to było ok 4
    lata temu.

    Teraz chciałbym wrócić do tematu, zająć się zawodowo składem
    komputerowym i pracować w firmie reklamowej czy wydawnictwie. Może
    również za granicą. Co zatem proponujecie aby wejść na rynek pracy i
    zdobyc większe doświadczenie zawodowe? Jakieś certyfikaty, szkolenia u
    profesjonalistów? Jakie są Wasze opinie o rynku pracy w tej branży?
    Wszelkie sugestie i porady mile widziane.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski