PracaGrupypl.praca.oferowanaGrafik / hobbysta

  • 1. Data: 2004-08-20 05:25:24
    Temat: Grafik / hobbysta
    Od: Aszlej <a...@N...pl>

    Witam!

    Poszukuje grafika lub po prostu osoby ladnie rysujacej, ktora moglaby
    zaprojektowac layout lub narysowac kilka elementow graficznych do
    portalu o tematyce: fantastyka, rpg, horrory, itd.
    Nie musi to byc osoba ktora ma jakies wyksztalcenie w tym zakresie - po
    prostu osoba majaca talent w tej dziedzinie.

    Portal ma bardzo dobra ekipe redakcyjna, duze ambicje i ogromny
    potencjal - brakuje nam tylko tego jednego elementu jakim jest grafik.

    Niestety nie moge zaoferowac zadnego wynagrodzenia w formie gotowki
    poniewaz dzialamy non-profit, ale mozemy sie dogadac w inny sposob
    (reklama w serwisie, miejsce na serwerze, konto e-mail) lub tez wymienic
    sie uslugami (jestem programista PHP / MySQL, ogolnie bardzo dobrze
    radze sobie od strony HTML (jeszcze nie przesiadlem sie na XHTML), czyli
    jestem po prostu koderem, a ze strona artstyczna juz u mnie gorzej.

    Prosze o przesylanie wszelkich ofert na adres: a...@t...org i
    wpisanie w temacie 'grafik'. Pod tym adresem wyjasnie wszystkie
    szczegoly.

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Kamil Markowicz