PracaGrupypl.praca.oferowanaGrafik-fotograf / zdalna

  • 1. Data: 2003-08-05 14:42:48
    Temat: Grafik-fotograf / zdalna
    Od: "s2968" <s...@p...edu.pl>

    Witam.

    Niezależny copywriter z Warszawy poszukuje wszechstronnego grafika
    i fotografa do stworzenia teamu kreacyjnego.

    Chodzi mi z grubsza o prosty układ: ja znajduję klientów na moje
    koncepcje z dziedziny ATL i BTL graficznego, Ty je wykonujesz. Ja
    działam na miejscu w Warszawie, Ty czekasz na maila. Ja daję
    koncepcje, doświadczenie oraz własne kontakty, Ty umiejętności.

    Jakie są twoje szanse nawiązania współpracy?
    Nie zależy mi na twoim CV, ani wielkości portfolio. Raczej musisz
    mi pokazać, że POTRAFISZ: wykonać dobry website, zaprojektować
    opakowanie, zrobić świetne zdjęcia, oddać gotowy do druku plakat,
    wspomóc mnie własnym pomysłem.

    Na adres s...@p...edu.pl podeślij więc linki do swoich najlepszych
    prac i napisz, dlaczego to właśnie na Ciebie powinienem zwrócić
    uwagę. Pamiętaj, że podstawowym warunkiem będzie to, czy potrafimy
    się zrozumieć, dogadać i ustalić wspólną koncepcję. W odpowiedzi
    wyślę moje wyobrażenie na temat naszej ewentualnej współpracy.

    Pozdrawiam,
    Michał K.