PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik-Webmaster

  • 1. Data: 2004-05-31 13:55:29
    Temat: Grafik-Webmaster
    Od: "Krzysztof Podjaski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Grafik - webmaster
    wykona kazdy projekt graficzny(strona www, prezentacja,
    logo, kalendarz, itp) lub podejmie sie rekonstrukcji starej strony www, i
    innych projektow graficznych.
    Kilku letnie doswiadczenie z grafika oraz pare projektow na koncie oraz chec
    dalszego poglebiania swego doswiadczenia.

    2 Letnie Prywatne Studium Graficzne w bydgoszczy,

    Moje umiejetności:
    - projektowanie grafiki do stron WWW oraz wszelkiej innej
    - tworzenie stron we Flashu mx 2004, Html oraz dobra znajomośc Css.
    - biegła obsługa programów:
    PhotoShop, Flash MX 2004.

    Moje doswiadczenie:
    od paru lat tworze strony www dla siebie oraz na zlecenie.
    jestem autorem wielu projektow reklam, kalendarzy, grafiki, wizytowek itp.

    Jestem tworzczy, kreatywny, samodzielny, moge rownierz pracowac w zespole,
    dokladny, komunikatywny, z wielka wyobraznia i z wieloma pomyslami.

    Interesuje mnie kazdy rodzaj pracy:
    - umowa o prace
    - umowa zlecenie
    - praca zdalna
    - stała w trojmiescie

    Przyzwoite ceny usług w zaleznosci od rodzaju projektu i terminu realizacji.
    Posiadam wlasny komputer(laptop)

    Wraz z oferta przesylam cv oraz adres to mojego najnowszego projektu strony
    www:
    www.krimon_pl.webpark.pl

    Kontakt: k...@o...pl