PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik - Warszawa

  • 1. Data: 2003-07-21 07:34:58
    Temat: Grafik - Warszawa
    Od: a <a...@g...pl>

    Witam
    Szukam pracy jako grafik - layoutowiec.
    Mam za soba dwuletni bagaz doswiadczen w projektowaniu dla potentatow w
    branzy odziezowej, ubezpieczeniowej i komputerowej.
    Moja mocna strona jest projektowanie layotow, reklam plaktow, ulotek i
    folderow czy broszur.
    Dysponuje znajomoscia Photoshopa, Illustratora, Quarka, Paintera oraz
    podstawy corela (dawno nim nie pracowalem i musialbym odswiezyc znajomosc,
    aczkolwiek nie wykluczam) W dobrym stopniu wladam flashem i action scriptem
    oraz dreamweaverem.
    Opracowywane projekty finalizuje dla nswietlarni w postaci plikow ps.
    Mam na swoim koncie kilka stron www, min we flashu i php.
    Interesuje mnie praca stala w warszawie.
    dla zainteresowanych wysle cv i link do portfolio online, a pelne portfolio
    do wgladu na spotkaniu

    Pozdrawiam
    Andrzej
    a...@g...pl