PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik WWW, DTP. Śląsk

  • 1. Data: 2008-03-05 14:05:00
    Temat: Grafik WWW, DTP. Śląsk
    Od: "Konrad Sz." <s...@g...pl>

    Grafik komputerowy z wykształceniem plastycznym i doświadczeniem w
    projektowaniu nieszablonowych stron WWW, bannerów flash, reklam prasowych i
    innych, podejmie stałą pracę na terenie Śląska lub zleconą.

    Pracuję w Adobe: Illustrator, Photoshop, Dreamweaver, Flash (bez
    actionscript), Windows/MacOS.

    http://smugi.ovh.org

    Z pozdrowieniem,
    Konrad Sz.
    Częstochowa
    smugi (na) vp.pl

  • 2. Data: 2008-04-30 10:34:44
    Temat: Re: Grafik WWW, DTP. Śląsk
    Od: Jacek <j...@o...pl>

    Konrad Sz. pisze:
> [...]
    > innych, podejmie stałą pracę na terenie Śląska lub zleconą.
    >
    > Pracuję w Adobe: Illustrator, Photoshop, Dreamweaver, Flash (bez

    Czy mogę prosić o przesłanie namiarów na portfolio.

    Jacek Kuśmierzak