PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik - Projektant -

  • 1. Data: 2003-07-11 21:22:57
    Temat: Grafik - Projektant -
    Od: "Vasqes" <abrhplus@"SPAM NO"idea.net.pl>

    Grafik projektant podejmie sie wykonania uslug w nastepujacych dziedzinach -

    -projektowanie identyfikacji wizualnej - Logo , papiery firmowe,
    korpespondencja , ksiega znaku itp
    -projektowanie stron i servisow www -
    -ilustracja i rysunek -
    -Flimy i animacje Flash -
    -Grafika 3D - (doswiadczenie 3 letnie przy produkcji gier komputerowych) -
    Animacja Do Czolowek - FX itp..

    i wiele innych Moje motto to "niema rzeczy niemorzliwych"
    Posiadam doswaidcznie 8 lat pracy w grafice i reklamie jak i w grach
    komputerowych. Jestem Studentem Akadmi sztuk pieknych w Lodzi. Mam ukonczone
    2 Szkoly projektowania i Reklamy. Gwarantuje wysoka jakosc projektow ,
    profesionalne wykonanie jak i obsluge klijentow.

    Zainteresowani prosze pisac na Adres v...@g...3d.pl

  • 2. Data: 2003-07-12 09:25:53
    Temat: Re: Grafik - Projektant -
    Od: "mat33" <m...@a...pl>

    Witam.
    Wybacz, ale musze to powiedziec: - Taki gosc i szuka pracy! Co sie
    porobilo?!

    To w koncu kto w tym kraju ma szanse byc doceniony?...

    :::::::: Pozdrawiam : MAT33 ::::::::

    -------- www.mat33.prv.pl --------
    ____________________________________
    ::::::::::::: GG:4246 ::::::::::::::

  • 3. Data: 2003-07-13 22:46:12
    Od: "Marco" <n...@i...pl>

    Użytkownik "mat33" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Wybacz, ale musze to powiedziec: - Taki gosc i szuka pracy! Co sie
    > porobilo?!
    >
    > To w koncu kto w tym kraju ma szanse byc doceniony?...

    ja się nie dziwię - chociaż doświadczenie ma to jednak te błędy - ja
    rozumiem, że to internet, że się szybko pisze na klawiaturze, ale w
    pewnym sensie ta grupa jest miejscem gdzie się umieszcza coś w rodzaju
    CV czy listu motywacyjnego, a w tego rodzaju pismach jest to
    niedopuszczalne. Ja ze względu na te błędy nie rozpatrzyłbym tej oferty.

  • 4. Data: 2003-07-14 10:10:50
    Od: "rappid" <g...@g...pl>

> [...]
    > -Flimy i animacje Flash -
    > -Grafika 3D - (doswiadczenie 3 letnie przy produkcji gier komputerowych) -

    jakis link z portfolio?

    pozdr, rappid