PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik Profesionalny / Warszawa / Przemysław KrólGrafik Profesionalny / Warszawa / Przemysław Król
  • Data: 2004-09-24 11:05:10
    Temat: Grafik Profesionalny / Warszawa / Przemysław Król
    Od: Przemysław Król <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry Państwu nazywam się Przemysław Król jestem grafikiem - w
    chwili obecnej poszukuję stałego zatrudnienia.

    Grafiką zajmuje się już od wielu lat a od czterech lat także jej
    komputerowa obróbka:
    - projektowanie graficzne
    - logotypy
    - przygotowanie do druku prepress
    - rysunek (grafit,tusz inne)

    - do chwili obecnej pracowałem przede wszystkim na zlecenie - nauczyło
    mnie to samodzielności w wykonywaniu zadań, samodyscypliny, która jest
    niezbędna w tym rodzaju pracy jak również perspektywicznego myślenia,
    różnorakie zainteresowania graficzne ukształtowały wielowymiarowy sposób
    myślenia o projekcie - oraz swobodne czerpanie z szerokiej gamy stylów I
    technik graficznych - staram się tez o ile to możliwe ( I
    wskazane)poszukiwać nieszablonowych rozwiązań - wierzę ze spełnię
    państwa oczekiwania

    Dziękuję za poświęcony mi czas
    Przemysław Król
    więcej informacji (cv, portfolio etc.)