PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik, Mechanik, aerografista Wawa

  • 1. Data: 2004-09-24 09:25:49
    Temat: Grafik, Mechanik, aerografista Wawa
    Od: "Bombi" <b...@l...w.pl>

    Witam!!!

    Szukam pracy w powyzszych zawodach.
    Jestem 30 letnim maniakiem starej motoryzacji, od 7 lat pracuje w grafice
    reklamowej. Jakis czas pracowalem jako mechanik przy starych samochodach.
    Od 10 lat odrestaurowuje swoje samochodziki, nocami.
    Szukam pracy w Warszawie i raczej na stale, ale zlecenia dodatkowe z checia
    tez wykonam. Pracuje na Macu, Quark, Illustrator, PhotoShop.

    Z checia zajme sie motoryzacja ale nie zawsze mozna robic co sie chce :(

    Nie jestem ulomny manualnie. A moze wprost przeciwnie.

    Pozdrawiam Michal
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl