PracaGrupypl.praca.szukana › [Grafik - Informatyk poszukuje pracy| Szczecin / zdalna]

  • 1. Data: 2003-03-13 00:44:08
    Temat: [Grafik - Informatyk poszukuje pracy| Szczecin / zdalna]
    Od: "Agenor Hofmann-Delbor" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Jestem studentem 5 roku informatyki na Wydziale Informatyki Politechniki
    Szczecinskiej. Poszukuje pracy w charakterze informatyka na terenie Szczecina
    (etat) lub grafika (Szczecin - etat lub umowa-zlecenie - praca przez
    Internet). Posiadam stale lacze internetowe i znam bardzo dobrze jezyk
    angielski. Jestem osoba odpowiedzialna. Zdobylem certyfikat ECDL.

    Umiejetnosci (grafik):

    W zakresie grafiki rastrowej biegla znajomosc Adobe Photoshop, Adobe
    ImageReady, umiejetnosc tworzenia bannerow reklamowych/filmow animowanych
    (flash/Adobe Premiere) oraz przygotowywania materialow do druku/skanowania i
    dokonywania retuszu. W zakresie grafiki wektorowej sprawnie dzialam w Corel
    Draw.

    Umiejetnosci (informatyk):

    helpdesk/instalacja Win9x/2000/linux, konfigurowanie hardware, HTML, XML,
    C/C++, Pascal, OpenGL, Bash oraz podstawy Macromedia Flash, Javascriptu,
    PHP i Javy.

    Dodatkowe informacje na moj temat, moje portfolio oraz C.V. znajduja sie pod
    adresem:
    http://przystan.blue.pl/portfolio/

    Z powazaniem
    Agenor Hofmann-Delbor [agi(at)przystan.blue.pl]

    P.S. Jestem obecnie w pelni dyspozycyjny, zatem jestem sklonny podjac takze
    prace (powiazana z komputerami/internetem) w innym charakterze niz w
    opisanych powyzej specjalizacjach. Forma wspolpracy dowolna.