PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik - GRY, DTP

  • 1. Data: 2004-12-20 08:08:02
    Temat: Grafik - GRY, DTP
    Od: "Marek" <a...@m...pl>

    Witam

    Poszukuję pracy w branży gier komputerowych lub poligraficznej.
    Jestem grafikiem komputerowym z 6 letnim stażem (drukarnie, agencje reklamowe,
    firmy developerskie z branży gier).

    Biegle posługuję się Photoshopep, Illustratorem, Pagemakerem. Znam podstawy
    Indesign, Mayi i 3DStudio Max.
    Specjalizuję się w tworzeniu fotorealistycznych landscape'ów, tekstur i layoutów
    aplikacji (2D). Doświadczenie w pracy poligraficznej pozwala mi na rozpoczęcie
    pracy w studiu DTP, drukarni bądź wydawnictwie (projekt, prepress).

    Moje arty można obejrzeć pod adresem: http://agnus.grafika.art.pl
    Portfolio zawodowe prześlę na życzenie.

    Interesuje mnie raczej praca stała lub długoterminowy kontakt. Zlecenia wykonuję
    u siebie w domu - sprawa do uzgodnienia.

    Aktualnie mieszkam i pracuję w Szczecinie. Jednakże przeprowadzka do innego
    miasta to dla mnie nieproblem o ile zostanie mi przedstawiona konkretna
    propozycja pracy.

    Kontakt: m...@w...pl GG: 1190092
    (proszę wyciąć słowo SPAM-OFF z w/w adresu)

    pozdrawiam i życzę przyjemnych świąt :)