PracaGrupypl.praca.oferowanaGrafik/DTP - Lublin

  • 1. Data: 2006-06-25 18:22:51
    Temat: Grafik/DTP - Lublin
    Od: "mfy" <m...@m...pl>

    Bardzo pilnie odstąpię posadę! :-)

    Nim odejdę z pracy, musze znaleźć godnego następcę.
    Praca od zaraz dla grafika/operatora DTP w okolicy Lublina (ok 8km od granicy miasta)

    programy używane, czynności wykonaywane na tym stanowisku:
    -CorelDraw 9 (głównie)
    -PhotoShop 7
    -PageMaker (sporadycznie)
    -skład stron
    -przygotowywanie do druku
    -montaże
    -naświetlenia

    Godziny pracy do uzgodnienia (ja pracuję na pełny etat)
    Doświadczenie mile widziane aczkolwiek przyznam, że ja przyszłam do tej pracy zielona
    w tej dziedzinie znając jedynie podstawy Corela i PhotoShopa więc jeśli ktoś szybko
    się uczy to nie bedzie mieć problemów.
    Kontakt: miffy małpa autograf kropka pl