PracaGrupypl.praca.oferowanaGrafik/Art Director specjalista ds. multimediów i internetu (Warszawa)

  • 1. Data: 2002-03-16 05:50:51
    Temat: Grafik/Art Director specjalista ds. multimediów i internetu (Warszawa)
    Od: Jacek Szewczyk <j...@a...pl>

    Witam

    Szukam pracy na stanowisku Grafik/Art Director. Specjalizuję się w
    multimediach i Internecie. Mam wykształcenie plastyczne (specjalizacja -
    komputerowe techniki graficzne). Zawodowo z grafiką mam styczność od 5
    lat. Obecnie pracuję w firmie Super Media. Chcę podjąć pracę w agencji
    interaktywnej, agencji reklamowej albo firmie postprodukcyjnej, ale
    oczywiście jestem otwarty na inne ciekawe oferty. Interesuje mnie
    zatrudnienie na pełny etat.

    Znajomość oprogramowania:

    * Photoshop, Illustrator, Corel Draw, Flasha, Director
    * HomeSite, DreamWeaver
    * Premiere, 3D Studio Max, After Effects, Gif Movie Gear, Gif Animator
    * i wiele innych...

    Znajomość technologii:

    * Flash
    * ShockWave
    * RealVideo
    * QuickTime VR
    * 3D
    * HTML
    * SSI
    * JavaScript
    * Php
    * MySQL

    Predyspozycje:

    * Umiejętność doboru odpowiednich technologii
    * Umiejętność pracy w zespole
    * Umiejętności organizacyjne
    * Umiejętność wykonywanie zdjęć na potrzeby projektów graficznych
    * Umiejętność pracy z tabletem graficznym
    * Zmysł i zdolności artystyczne
    * Pomysłowość i inwencja twórcza
    * Zaangażowanie
    * Dyspozycyjność
    * I najważniejsze - lubię to co robię...

    W razie pytań proszę o kontakt...

    Intersesują mnie także zlecenia.

    Jacek Szewczyk
    j...@a...pl