PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik 3d/2d/flash i webmaster

  • 1. Data: 2005-08-31 23:56:15
    Temat: Grafik 3d/2d/flash i webmaster
    Od: "Bartosz Machnik" <b...@W...gazeta.pl>

    Poszukuje pracy na stanowisku:
    - grafik 3d/2d/flash
    - webmaster
    - programista php/sql

    Nazywam się Bartosz Machnik. Mam 24 lata, ukończyłem właśnie studia na
    kierunku Matematyka specjalność informatyczna na UMCS-ie w Lublinie. Grafiką
    komputerową zajmuję się od około 5 lat, nieco krócej projektwaniem na
    potrzeby internetu (min tworzenie stron internetowych).
    Posiadam spore jak na swój wiek doświadczenie, samodzielnie realizowałem
    projekty jak i wykonywałem strony, animacje flash, plakaty, banery, grafiki
    reklamowe.

    Mam szybkie stałe łącze i jestem zainteresowany pracą stacjonarną na terenie
    Lublina lub pracą zdalną.

    Zapraszam do obejrzenia mojego portfolio http://www.grafik.harpol.pl

    Kontakt:
    Bartosz Machnik