PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik 3D/2D/ webdesigner - Bydgoszcz

  • 1. Data: 2005-05-09 10:31:32
    Temat: Grafik 3D/2D/ webdesigner - Bydgoszcz
    Od: maxczaku <m...@g...3d.pl>

    Jestem absolwentem informatyki. Poszukuję pracy na terenie Bydgoszczy
    lub w okolicy na stanowisku wykorzystującym moje umiejętności i
    wykształcenie. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu
    grafiki artystycznej i użytkowej, grafiki 3D z mocnym nastawieniem na
    wizualizacje architektoniczne oraz modelowanie LOW jak i HIGHPOLY.
    Poszukuję pracy jako grafik komputerowy, lub jako informatyk.

    Posiadane umiejętności:

    3ds max - doskonała, ponad 4 letnie doświadczenie w tworzeniu grafiki 3d
    VRay - bardzo dobra
    Macromedia Flash - dobra, ponad 2letnie doświadczenie w projektowaniu
    prezentacji multimedialnych stron www jak i elementów na strony www
    AutoCAD - doskonała, ponad 12 letnie doświadczenie w projektowaniu
    inżynierskim
    CorelDraw - doskonała ponad 12 letnie doświadczenie w projektowaniu
    grafiki pod druk
    Adobe Photoshop - dobra
    Adobe Premiere - dobra
    DOS, MS Windows - każda wersja - bardzo dobra
    Ms Windows - bardzo dobra
    DOS - dobra
    NovellNetWare - dobra
    Linux, Unix - dobra
    MsAccess (SQL) - dobra
    MYySQL Ms Access - dobra
    MySQL - średnia
    HTML - dobra
    PHP - średnia
    MySQL - średnia
    CSS - podstawowa
    ActionScripts - podstawowa
    C++ - podstawowa
    LAN,WAN, TCP/IP, sieci bezprzewodowe Dobra znajomość zagadnień sieci
    lokalnych jak i rozległych, architektury sieci, protokołów sieciowych
    MS FrontPage
    oraz inne programy użytkowe I multimedialne używane w codziennej pracy.

    Inne umiejętności i kwalifikacje:

    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - prawo jazdy kat. B

    --
    Wojciech Zwięczak
    -