PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik - 2 lata doswiadczenia zawodowego - Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-10 13:57:45
    Temat: Grafik - 2 lata doswiadczenia zawodowego - Warszawa
    Od: "wu" <d...@w...pl>

    Witam.

    Nazywam się Dawid Kordian Chabior;

    Jestem doświadczonym grafikiem z dwuletnim stażem zawodowym w firmie TP
    Internet na stanowisku starszego specjalisty.
    Grafiką param się łącznie od pięciu lat i chciałbym poszerzać swoje swoje
    umiejętności oraz zdobywać nowe doświadczenia.
    Aktualnie szukam pracy tak więc proponuję zapoznać się z moim dotychczasowym
    dorobkiem i zdecydować czy jestem osobą której szukasz.
    Wiekszość moich prac znajduje się pod adresem http://www.wu.e-mania.pl.
    Znaleźć tam można także moje curriculum vitae oraz portfolio w postaci pliku
    PDF do pobrania.

    Uważam, że potrafię spełnić oczekiwania z państwa strony i dziękuję za
    poświęcenie czasu na przeczytanie tego listu i/lub ewentualne przesłanie go
    osobom zainteresowanym moimi umiejętnościami.

    pozdrawiam.
    Dawid Kordian Chabior
    e-mail: d...@w...pl