PracaGrupypl.praca.szukana.Grafik.Grafik
    From: d...@a...com.pl
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: .Grafik
    Date: 28 Jan 2003 08:03:40 GMT

    Jestem 24 letnim grafikiem z Warszawy o 7 letnim stazu w grafice reklamowej i
    wydawniczej, dtp oraz szeroko pojetej poligrafii. Jako osoba nielubiaca sie nudzic i
    kochajaca nowe wyzwania poszukuje zlecen na projekt, sklad oraz przygotowanie
    techniczne materialow reklamowych (katalogow, ulotek, plakatow itp) badz tez
    projekty innego typu (logotyp, materialy firmowe itp.) oraz czasopism, gazet,
    ksiazek itp.
    Osobiscie jestem zainteresowany podjeciem wspolpracy z panstwa firma na zasadach
    zlecen. Dysponuje wlasnym sprzetem to znaczy komputerami PC i Mac.
    Za wszystkie zlecone prace wystawiam faktury vat.
    Wszystkie projekty mogl bym wysylac droga elektroniczna lub wystawiac na jakis serwer
    ftp badz tez osobiscie.

    Aktualnie jestem zatrudniony w jednym z czolowych wydawnictw na polskim rynku i
    zajmuje sie projektowaniem i skladem czasopisma (miesiecznika) dla dzieci. Wyzej
    wymienine czasopismo jest o tematyce gier komputerowych i jest skierowane do
    mlodziezy. W zwiazku ze swoim profilem oraz grupa docelowa zawiera ono bardzo bogata
    szate graficzna wymagajaca bardzo duzego wkladu pracy w Pakiecie Adobe tj. PhotoShop
    i illustrator oraz co jest jasne zlamania jej w Quarku. Jako zalaczniki wysylam
    Panstwu projekt ostatniej okladki i zlamanej rozkladowki tego pisma oraz przykladowe
    projekty okladek dla jednej z agencji reklamowych do jej katalogu reklamowego.

    CO MOGE ZAGWARANTOWAC:
    - swieze spojzenie na kazde zlecenie od strony kreacji
    - dokladnosc
    - przestrzeganie terminow
    - faktury vat za kazde zlecenie
    - ewentualna pomoc w swerze szeroko pojetej poligrafii
    - konkurencyjne ceny i mozliwosc targowania kazdej ceny :)
    Stachowiak Dariusz
    0505082091
    d...@a...com.pl

    0505082091