PracaGrupypl.praca.szukanaGołąbki do gąbkiGołąbki do gąbki
    From: "lechman" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Gołąbki do gąbki
    Date: Sun, 19 Sep 2004 17:14:35 +0200

    Witam!!!

    Każdy zainteresowany mile widziany. CHCESZ ZAROBIĆ ???

    Choćby z czystej ciekawości, - czytaj co ten tekścik głosi !

    Nie przylecą gołąbki do gąbki, same.- włóż trochę wysiłku i na początek

    przeczytaj o co tu chodzi .

    Pracę tą może podjąć każdy, kto posiada dostęp do Internetu, umiejętność
    obsługi komputera, oraz Nieodpartą chęć zdobycia DUŻEJ KASY.
    Wyślij pusty e-mail (p...@o...pl), temat: "Gołąbki do gąbki",
    a prześlę Ci załącznik, z którego
    dowiesz się szczegółów, tego przedsięwzięcia. Przeczytaj go dokładnie,
    w spokoju, - może się
    wydawać trochę skomplikowany, ale wcale taki nie jest.

    Od razu zaznaczam , że istnieje mały wkład początkowy, który wynosi 20 zł,
    ale nie zrażaj się, bardzo szybko się zwraca i procentuje (sam tak zacząłem,
    zwróciło się w ciągu kilku pierwszych dni !!!).
    Po prostu, kupujesz dokładne informacje (to też towar), co robić, żeby
    zarobić. Warunkiem jest, ścisłe trzymanie się instrukcji.

    Poza tym za tą sumę kupujesz informacje jak efektywniej pracować.

    Po przeczytaniu tej instrukcji sam miałem mieszane uczucia co do tej całej
    sprawy i jeszcze nawet do końca nie rozumiałem systemu.

    Po prostu zaryzykowałem 20 zł w końcu nie dużo, a można było więcej zyskać
    jak zapewniali w instrukcji. CO NAJWAŻNIEJSZE - 20 ZŁ ZWRÓCIŁO MI SIĘ W
    CIĄGU KILKU GODZIN!! W ciągu kilku tygodni zwielokrotniłem tą kwotę!!
    Pracuję około godzinę dziennie. Dla mnie to praca dodatkowa: wymaga tylko
    trochę surfowania po Internecie, a kto ma stałe łącze to przecież i tak robi
    to codziennie.

    Trzeba tylko zamieszczać dużo ogłoszeń, a ludzie naprawdę w to wchodzą! Ale
    o tym potem.

    To naprawdę nie jest oszustwo - co Ci zależy, sprawdź,
    Za meila nic nie płacisz !!!

    Pozdrawiam,