PracaGrupypl.praca.oferowanaGłówny programista / Kraków / Nowy Sącz

  • 1. Data: 2002-08-23 13:38:14
    Temat: Główny programista / Kraków / Nowy Sącz
    Od: "x2x.pl Sp. z o.o." <p...@x...pl>

    x2x.pl jest firmą oferującą rozwiązania oparte na technologiach
    internetowych dla średnich i dużych
    przedsiębiorstw. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy
    odpowiednich
    kandydatów do współpracy na stanowisku:

    Główny programista (PROG/4/GPR)

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za projektowanie aplikacji
    internetowych, intranetowych oraz
    rozwiązań e-business.

    Nasze wymagania:
    .. biegła znajomość co najmniej jednego z języków: PHP, Java, C++
    .. znajomość zagadnień projektowania aplikacji wielowarstwowych
    .. praktyczna znajomość zagadnień programowania obiektowego
    .. biegła znajomość projektowania relacyjnych baz danych
    .. udokumentowane doświadczenie zawodowe
    .. kreatywność
    .. dyspozycyjność

    Dodatkowym atutem będzie:
    .. znajomość języka angielskiego

    Ze swojej strony oferujemy:
    .. wpółpracę z młodym dynamicznym zespołem, udział w ciekawych projektach,
    nienormowany czas pracy, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do
    osiągniętych wyników.

    Zgłoszenia:
    Zgłoszenia prosimy nadsyłać wraz z przykładami na nośniku FDD lub CD do dnia
    10-09-2002
    na adres: x2x.pl, Dział e-Business, ul. 1 Maja 5, 33-300 Nowy Sącz z
    dopiskiem "Praca PROG/4/GPR".
    Jeżeli przykłady wykonanych prac nie są zbyt obszerne to istnieje również
    możliwość przesłania zgłoszenia wraz z przykładami e-mailem na adres
    p...@x...pl (temat e-maila: "PROG/4/GPR")

    Prosimy o dopisanie na zgłoszeniu:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: Dz.U. Nr 133,
    poz. 883)".