PracaGrupypl.praca.szukanaGłówny Księgowy / Warszawa

  • 1. Data: 2004-09-27 14:50:43
    Temat: Główny Księgowy / Warszawa
    Od: "Nguyen" <n...@v...pl>

    Jestem głównym księgowym z 10-letnim doświadczeniem.
    Posiadam licencję Min.Fin. do usługowego prowadzenia księgowości.
    Poszukuję pracy na stanowisku głównego księgowego lub samodzielnego księgowego
    w Warszawie lub okolicach, bądź w Krośnie lub okolicach.
    Język angielski, komunikatywny rozyjski, prawo jazdy.

  • 2. Data: 2004-09-28 09:10:55
    Temat: Re: Główny Księgowy / Warszawa
    Od: "Wr" <w...@p...onet.pl>

    Proszę o przesłanie numeru nelefonu na adres mailowy
    w...@p...onet.pl