PracaGrupypl.praca.szukanaGłówna księgowa/Dyrektor Finansowy - Warszawa

  • 1. Data: 2002-01-28 18:26:28
    Temat: Główna księgowa/Dyrektor Finansowy - Warszawa
    Od: "Ewa" <r...@w...pl>

    Doświadczona główna księgowa (wiek 42 lata) podejmie stałą pracę w
    Warszawie.
    Do moich najmocniejszych stron należą:
    - umiejętność kreatywnego i innowacyjnego myślenia;
    - doświadczenie w sprawnym i efektywnym zarządzaniu pionem finansowo -
    księgowym;
    - doskonała organizacja pracy własnej i podwładnych ;
    - zdolności analityczne;
    - energia i dynamizm w działaniu.

    Wszystkim zaintersowanym moją osobą prześlę Cv na e-mail lub fax.

  • 2. Data: 2002-01-28 23:15:22
    Temat: Re: Główna księgowa/Dyrektor Finansowy - Warszawa
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    sorry, ale widocznie niektorzy sie nigdy nie naucza - jedna "satala
    praca" zakonczyla sie "doswiadczeniem", a pakuja sie w nastepna...

    Ludzie! "Stala praca" umarla wraz z socjalizmem! Albo masz biznes i
    tworzysz swoje bogactwo, albo pracujesz na cudze, ale nie nazywaj tego
    "stala praca". To tylko praca z nieokreslonym w czasie momentem
    rezygnacji z umowy przez dowolna ze stron (przy czym pracodawca ma
    zwykle pare powodow wiecej..)

    Jak ktos szuka stalej pracy to jest tylko jedno miejsce, gdzie ona jest:
    praca przy realizacji wlasnych marzen. A te mozliwosc daje tylko i
    wylacznie wlasna firma.

    Pozdrawiam

    Wlad.

  • 3. Data: 2002-01-30 00:28:25
    Od: "kakalaka" <w...@i...pl>

    --
    b...@i...pl
    Użytkownik Vladbal <v...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
    >
    > Jak ktos szuka stalej pracy to jest tylko jedno miejsce, gdzie ona jest:
    > praca przy realizacji wlasnych marzen. A te mozliwosc daje tylko i

    Tak , własna firma , a najlepiej AMWAY ;-)) , nie ? hehe

    pozdrawiam,

    arek