PracaGrupypl.praca.szukanaGłówna/Samodzielna księgowa/Warszawa/Sp.z o.o

  • 1. Data: 2004-05-25 14:33:54
    Temat: Główna/Samodzielna księgowa/Warszawa/Sp.z o.o
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    Poszukuje pracy w Warszawie lub okolicach, w stabilnej firmie, posiadam
    doświadczenie zawodowe
    ( Główna księgowa ,doświadczenie w biurze rachunkowym,znajomość MSR).
    Szybkie reagowanie na zmianę przepisów, elastyczność w prowadzeniu księgowości(
    handel, usługi,produkcja)
    wiedza z zakresu Rachunkowości Zarządczej
    Słaba znajomość języka angielskiego oraz języka rosyjskiego.
    Ukończyłam studia Licencjackie-Zarządzanie Finansami.Od pażdziernika będę
    kontynuowała naukę na studiach magisterskich, obecnie przygotowuję się do
    egzaminu uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
    Poszukuje stabilnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, jestem w pełni
    dyspozycyjna,posiadam samochód.

    Bardzo dobra znajomość programu Symfonia- wszystkie moduły
    FK,PŁACE,Handel,Środki Trwałe,RAKS,Polsystem2,SCALA
    oraz Płatnik-przekaz elektroniczny,home banking.

    Pozdrawiam
    kontakt tel:0-604-250-124