PracaGrupypl.praca.szukanaGliwice i okolice - szukam pracy w turystyce lub administracji biurowej

  • 1. Data: 2009-04-06 11:52:40
    Temat: Gliwice i okolice - szukam pracy w turystyce lub administracji biurowej
    Od: Ania <p...@w...pl>

    Szukam pracy w branży turystycznej lub administracji biurowej w
    Gliwicach lub okolicy.
    Mam wykształcenie wyższe turystyczne, jestem przewodnikiem beskidzkim i
    pilotem wycieczek. Posiadam doświadczenie w pracy biurowej oraz
    prowadzeniu imprez turystyki kwalifikowanej.
    Szukam pracy stałej niekoniecznie w pełnym wymiarze i na umowę o pracę.

    Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
    Anna - 602218736