PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie dają ogłoszenia duże firmy IT ?

  • 11. Data: 2007-08-02 08:42:58
    Temat: Re: Gdzie dają ogłoszenia duże firmy IT ?
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > Powiedziałbym, że bredzisz.

    Wiem, co mówię. Widełki dla kandydata na dane stanowisko są takie same
    niezależnie czy będzie pracował w Rinf/PM czy bezpośrednio w danej firmie.

    > Obecnie to jest "kto pierwszy ten lepszy", czyli bardzo się opłaca
    > zanieść podanie samodzielnie do S albo NSN.

    Zależy od działu. W niektórych działach nie przyjmują ofert złożonych
    bezpośrednio, natomiast chętnie przeglądną to samo CV podesłane via Rinf/PM.

    Boa.

  • 12. Data: 2007-08-04 22:05:41
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 2 Aug 2007 10:42:58 +0200, Boa <R...@p...onet.pl>
    w <f8s5ej$rk5$1@daniel-new.mch.sbs.de> napisał:

    > Wiem, co mówię. Widełki dla kandydata na dane stanowisko są takie same
    > niezależnie czy będzie pracował w Rinf/PM czy bezpośrednio w danej firmie.

    A ja widziałem swoje paski z wypłaty. I pracowałem z gośćmi z PowerMedia.
    I co mi teraz zrobisz?

    > Zależy od działu. W niektórych działach nie przyjmują ofert złożonych
    > bezpośrednio, natomiast chętnie przeglądną to samo CV podesłane via Rinf/PM.

    Bo przez R/PM jest taniej, i tyle. Uroki Low Cost Location.

    > Boa.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2007-08-07 08:37:40
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > A ja widziałem swoje paski z wypłaty. I pracowałem z gośćmi z PowerMedia.
    > I co mi teraz zrobisz?

    A ja wiem, jakie są widełki. I są takie same dla internali i externali :-).

    Boa.

  • 14. Data: 2007-08-07 17:10:13
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 7 Aug 2007 10:37:40 +0200, Boa <R...@p...onet.pl>
    w <f99b0k$pir$1@daniel-new.mch.sbs.de> napisał:

    > A ja wiem, jakie są widełki. I są takie same dla internali i externali :-).

    Widełki z Rinfu/Powermediów też?

    > Boa.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 15. Data: 2007-08-09 10:07:01
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > Widełki z Rinfu/Powermediów też?

    Nie znam przypadku, zeby kandydat, ktory z NSN dogada sie finansowo, dostal
    inna niz dogadana kwote z Rinf/PM.
    Boa.

  • 16. Data: 2007-08-14 22:17:19
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 9 Aug 2007 12:07:01 +0200, Boa <R...@p...onet.pl>
    w <f9ep05$ens$1@daniel-new.mch.sbs.de> napisał:

    > Nie znam przypadku, zeby kandydat, ktory z NSN dogada sie finansowo, dostal
    > inna niz dogadana kwote z Rinf/PM.

    Znam przypadki rekrutacji, gdzie kandydaci nie dogadywali się z S/SN
    finansowo i wszelkie sprawy finansowe podczas externalstwa były
    załatwiane z R/PM.
    Me included (z wyjątkiem specjalnego bonusu dla podniesienia morale).

    > Boa.

    ja czyli jakub
    Revoke.