PracaGrupypl.praca.szukana › [Gdynia / Sopot / Zdalna] WebMaster & Administrator (CISCO)

  • 1. Data: 2004-06-05 06:29:25
    Temat: [Gdynia / Sopot / Zdalna] WebMaster & Administrator (CISCO)
    Od: " Noose" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Jestem 18 letnim WebMasterem, mieszkam w Gdyni, ale 90% czasu spedzam
    w Sopocie (szkola). Ucze sie w 1LO w Sopocie, na profilu
    Informatycznym. Jestem uczestnikiem kursu CISCO CCNA (semestr 2),
    semestr 1 ukonczylem z wyroznieniem (mialem wynik ok 85%).
    Doskonale znam jezyk PHP (wraz z obsluga baz danych: MySQL oraz
    PostgreSQL + szablony SMARTY), oraz co sie z tym wiaze jezyk HTML
    (+CSS). Jezeli projekt bedzie tego wymagal w bardzo krotkim czasie moge
    sie nauczyc poslugiwac ASP, XML, XHTML, JS, itp.
    Moje portfolio nie jest duze, ale wiadomo, ze licza sie umiejetnosci,
    a nie ilosc wykonanych prac.

    Portfolio:
    - www.planetfpp.com/index2.php <- strona rusza od 1 lipca 2004,
    poniewaz czekam na grafika i na ludzi od artykulow, a sam musze poprawic
    jeszcze pare bugow
    - www.linuxpl.com/~zso/halo/staryindex.php <- aktualnie zamknieta.
    bedzie laczona z planetfpp.com
    - www.cerram.pl <- najbardziej rozbudowany jest sklep internetowy,
    niestety nie moge podac ani loginu ani hasla
    - www.cerram.pl/netcom/new <- strona jest wykonana do tego stopnia co
    chcial zleceniodawca, a widac nie chcial zbyt wiele

    Aktualnie pracuje nad aplikacja z intrefacem www, do wystawiania
    faktur. Kazda faktura bedzie zapisywana w bazie i wysylana do pliku PDF
    i dopiero wtedy drukowana. Produkty beda brane z koszyka sklepowego.

    Pozdrawiam, Pawel "NOOSE" Kobylak

    btw, moge takze zostac redaktorem jakiegos dzialu sieciowego (na
    stronie). Mam duza wiedze na temat sieci dzieki kursowi Cisco CCNA oraz
    dzieki temu, ze jestem moderatorem od dzialu Sieci na forum.tweak.pl

    kontakt:
    Mail: n...@t...pl
    kom: 503 066 117 (od poniedzialku do piatku po godzinie 16)